Themamaand Rouw en Verlies

in Activiteiten, Nieuws, Preventie

We hebben allemaal te maken met verlies. Dat kan zijn een verlies door scheiding, ziekte, ontslag, verhuizing of het overlijden van een dierbare. Rouw is een normale reactie op dit verlies. Hoe ga je om met verlies en rouw? Wat kan helpen bij het rouwen? Hoe kun je het leven weer oppakken? Wil je hier meer over weten? Kom in juni naar een van de bijeenkomsten in Nijkerk of Hoevelaken. Bijeenkomsten zijn kosteloos.

Tijdens de themamaand waren gratis laatste wens boekjes verkrijgbaar  bij de bibliotheken in Nijkerk en Hoevelaken. Deze boekjes zijn bedoeld om wensen in te schrijven, zodat nabestaanden weten wat iemand belangrijk vindt bij zijn/haar afscheid.

Van de bijeenkomsten is een samenvatting in de vorm van een infographic gemaakt: