Proefwandelingen Nijkerk Challenge

Het team van de Nijkerk Challenge 2019 organiseert proefwandelingen op de dinsdagavonden 2, 9, 16, 23 en 30 april. De proefwandelingen starten om 19.00 uur vanaf Gezondheidscentrum De Nije Veste en zijn een uurtje. Kom op tijd en doe mee!

Bent u benieuwd of samen wandelen iets voor u kan zijn, heeft u zich voorgenomen om meer te gaan bewegen, bent u enthousiast geworden op de informatieavond, vraagt u zich misschien al jaren af wat de Nijkerk Challenge is of hebben andere wandelaars u enthousiast gemaakt? U bent van harte welkom om een uurtje mee te wandelen, samen met zorg-verleners, buurt- en sportcoaches en Challengers die al eerder meewandelden.

Waarom meedoen met de proefwandelingen?
– Een uurtje bewegen
– Sfeer proeven
– Kennismaken met de Challenge
– U wordt er altijd beter van!

Data proefwandelingen:
dinsdag 2 april van 19.00 tot 20.00 uur
dinsdag 9 april van 19.00 tot 20.00 uur
dinsdag 16 april van 19.00 tot 20.00 uur
dinsdag 23 april van 19.00 tot 20.00 uur
dinsdag 30 april van 19.00 tot 20.00 uur

Startpunt: De Nije Veste, Oranjelaan 104 Nijkerk (graag ruim op tijd aanwezig zijn, vertrek is om 19.00 uur)

Aanmelden voor de proefwandelingen is niet nodig en deelname is gratis.

Twijfelt u of u fit genoeg bent om mee te lopen met een proefwandeling? Kom gerust een keer meewandelen en kijk hoe het gaat. De wandelingen heten niet voor niets proefwandelingen. Als u ruim op tijd bent, dan kunt u uw vraag ook even bespreken met de begeleiders.