Nieuw patiëntenportaal open!

Sinds 26 maart 2018 kunnen de patiënten van huisartsenpraktijken van Gezondheidscentrum Corlaer, Gezondheidscentrum De Nije Veste en huisartsenpraktijk Nijkerkerveen gebruik maken van een nieuw patiëntenportaal. Dat betekent dat zij nog gemakkelijker online een afspraak kunnen maken, een herhaalrecept kunnen aanvragen of een vraag kunnen stellen in een e-consult.

De huisartsenpraktijken zijn overgestapt van het portaal van Pazio naar Pharmeon. Het portaal van Pharmeon heeft een aantal belangrijke voordelen. Het is goed leesbaar op de telefoon, je hoeft niet meer in te loggen met je DigiD en we verwachten minder storingen.
Alle patiënten die Pazio gebruikten worden geïnformeerd over de overgang naar Pharmeon en kunnen hun account gemakkelijk voor het nieuwe portaal gebruiken. Zodra we zien dat dit goed loopt, gaan we andere huisartsenpraktijken aansluiten op het portaal en voor de zomer willen we de inwoners van Nijkerk toegang bieden tot het nieuwe patiëntenportaal door middel van een app. We verwachten dat het aantal gebruikers dan sterk toeneemt.