Nationaal slotfestival Diabetes Challenge

Op zaterdag 29 september vertrok een touringcar met circa 30 deelnemers van de Nijkerk Challenge vanaf De Nije Veste naar het Olympisch Stadion in Amsterdam voor het Slotfestival van de Nationale Diabetes Challenge, tevens de afsluiting van de Nationale Sportweek. De challengers uit Nijkerk hadden hun conditie sinds de lokale finish-dag op 1 september met de Blijf in vorm-wandelingen op peil gehouden en konden ’s ochtends vol vertrouwen de bus instappen. Op deze zeer zonnige zaterdag liepen zij 10 tot 15 km, deels door het prachtige Amsterdamse bos. Muziek, spektakel, bekende sporters en artiesten, Olga Commandeur, Bas van de Goor en Wolter Kroes. Hoeveel leuker kunnen we leefstijlaanpassing maken? Als dit niet smaakt naar meer… Bekijk voor een impressie de verschillende foto’s en filmpjes op Facebook: @Nijkerkchallenge.