Klanttevredenheidsonderzoek

 in Feedback

< terug naar Uw mening telt

[2019] Vanuit de Stichting sturen we een klanttevredenheidsonderzoek uit naar de bezoekers van onze beide gezondheidscentra. Dit onderzoek is gekoppeld aan de vragenlijsten van de fysiotherapiepraktijken en de apotheek. 

Het betreft verschillende vragen:

  •  over (telefonische) bereikbaarheid, 
  • over het kunnen maken van afspraken, 
  • of u heeft ervaren dat u kon meebeslissen over uw behandeling of de hulp die u kreeg 
  • de algemene indruk en beoordeling van de zorgverleners en van onze centra.  

Via de wachtkamerschermen en de website laten we u meerdere malen per jaar weten wat de reacties waren. Over het algemeen zijn de reacties heel positief. Soms krijgen we ook concrete feedback. Een paar voorbeelden: men zou het fijn vinden als er een zebrapad gerealiseerd kan worden bij De Nije Veste, bij GC-Corlaer geeft men aan dat er meer parkeergelegenheid moet komen. Genoemd wordt dat de behandeling en wachttijden bij de apotheek verbeterd zijn, daar zijn we blij mee. Daarnaast is er behoefte aan de doorontwikkeling van de virtuele arts en het implementeren van beeldzorg. De aanbevelingen worden besproken in onze werkgroep Kwaliteit en waar mogelijk zullen we gehoor geven aan de adviezen en wensen. We zijn er trots op dat de bezoekers onze centra ronduit positief waarderen en het feit dat alle disciplines zich onder een dak bevinden als heel fijn ervaren.

Klik hier voor het klanttevredenheidsonderzoek Q4 2019