Klanttevredenheidsonderzoek Qualizorg

 in Feedback

< terug naar uw mening telt

[2017-2018] Gekoppeld aan een klanttevredenheidsonderzoek door Qualizorg van de fysiotherapiepraktijken en de apotheek wordt er ook een vragenlijst vanuit de stichting gestuurd. Dit zijn vragen over (telefonische) bereikbaarheid, het kunnen maken van afspraken, hoe het contact was met de baliemedewerkers, algemene indruk en beoordeling en of u heeft ervaren dat u kon meebeslissen over uw behandeling of de hulp die u kreeg. In 2017 hebben 844 mensen deze vragenlijsten ingevuld en in 2018 tot nu toe al meer dan 2200!

Via de wachtkamerschermen en de website laten we u meerdere malen per jaar weten wat de reacties waren. Over het algemeen zijn de reacties heel positief. Soms krijgen we ook concrete feedback. Een paar voorbeelden: voor patiënten met een luchtweg-aandoening was de vochtige mat bij de ingang van De Nije Veste belastend. Hier hebben we maatregelen voor genomen. Inmiddels ligt er een nieuwe mat. Ook de uitgang van de parkeergarage en de drukte van de Oranjelaan was problematisch. Dit hebben we bespreekbaar gemaakt bij de gemeente. Niet alles is oplosbaar, maar wel hebben we een ‘kiss&ride’plek laten maken, waardoor er iets minder gevaarlijke verkeerssituaties ontstaan.