Gezondheidspunten

in Activiteiten, Preventie

In samenwerking met de bibliotheek, het Sigma, Nijkerk Sportief en Gezond worden regelmatig themamaanden georganiseerd. Inmiddels zijn de onderwerpen slaap en voeding aan de orde gekomen. Momenteel is het thema thema rouw en verdriet in voorbereiding. Niet alleen voor patiënten/cliënten maar ook voor zorgverleners zijn er goede themalezingen, waarbij diverse onderwerpen rondom het betreffende thema aan de orde komen.  Ook worden er diverse workshops verzorgd. De meeste onderdelen zijn gratis, je moet je echter wel opgeven bij de bibliotheek. PR via de Nijkerkse kranten, huis-aan-huis flyers en een bericht op de de wachtkamerschermen. Tevens zullen de flyers in de wachtkamers bij de gezondheidscentra en satellietpraktijken worden verspreid.