Campagne ‘naar buiten’

in Activiteiten, Nieuws

Vanaf februari 2020 start een campagne gericht op ‘buiten’ (ontwikkeld i.s.m. Nijkerk Sportief en Gezond, GGD Gelderland-midden en St. Gezondheidscentra Nijkerk). In de 2e en 3e week van februari worden er door heel de gemeente posters verspreid om het naar buiten gaan te promoten. Het doel van de campagne is om alle doelgroepen er weer even aan te herinneren (bewustwording) dat buiten nooit ver weg is. Vandaar ook de leus: ‘Buiten… een grote speeltuin’. De posters komen te hangen in alle openbare ruimtes, sportverenigingen, basisscholen, BSO’s en KDV’s, gezondheidscentra etc. Om de campagne handen en voeten te geven worden in de week van 13 t/m 18 april allemaal extra activiteiten rondom het thema buiten georganiseerd. Alle activiteiten worden gedeeld onder de hashtag #nijkerkcampagnebuiten.