Beweegloket Nijkerk Sportief en Gezond

in Sport en bewegen

Bij het beweegloket Nijkerk Sportief en Gezond kunt u terecht voor een persoonlijk advies als u op zoek bent naar een vorm van bewegen of een geschikte sportvereniging/sportaanbieder.

Er kunnen redenen zijn waarom u (nog) niet deelneemt aan een beweegactiviteit. Buurtsportcoach Tabitha Huijgen van Nijkerk Sportief en Gezond is er om uw vragen te beantwoorden en samen te bespreken wat uw wensen en mogelijkheden zijn op het gebied van bewegen. Zij kent de groepen bij de diverse verenigingen en sportscholen en kan samen met u de eerste stap maken.

U kunt bij het beweegloket terecht voor:

• Informatie en al uw vragen over (aangepaste) sport- of beweegactiviteiten.
  • (Gratis) persoonlijk advies voor mensen met of zonder beperking: de buurtsportcoach aangepast sporten helpt u bij het vinden van een geschikte sport- of beweegactiviteit voor u of uw kind. Afgestemd op uw voorkeur en mogelijkheden en op het aanbod bij u in de buurt.
  • Ondersteuning bij het vinden van een sport-maatje, vervoer of financiële ondersteuning bij lidmaatschap.

Tijd: inloopspreekuur elke eerste woensdag van de maand van 13:00 – 14:30 uur

Locatie: eerste woensdag van de maand bij gezondheidscentrum De Nije Veste, Oranjelaan 104 te Nijkerk

Aanmelden: u hoeft zich niet aan te melden, tijdens de genoemde openingstijden kunt u altijd binnenlopen of bellen.

Kosten: geen

Contact: Buurtsportcoach Tabitha Huijgen: tabitha@nijkerksportiefengezond.nl of bellen 06 – 27 26 15 88