Beleidsplan 2018-2020

Tijdens een thema-bijeenkomst gehouden op 23 januari 2018 zijn het nieuwe beleidsplan 2018-2020 en de plannen specifiek voor 2018 gepresenteerd en enthousiast ontvangen door de zorgverleners. Op een creatieve manier werd naderhand door de aanwezigen gespard over de speerpunten uit onze visie (passende zorg: persoonsgericht, proactief en preventief en integraal in de samenwerking). Tevens zijn tijdens deze bijeenkomst de resultaten van het longzorgproject Nijkerk besproken. In de infographic zijn de resultaten gevisualiseerd. De nieuwe website van GC-Nijkerk gelanceerd en last but not least werd een toost uitgebracht op de fusie van beide gezondheidscentra. We hebben vertrouwen in de toekomst en zullen de inwoners van Nijkerk de hem of haar passende zorg bieden waarbij de eigen kracht, eigen verantwoordelijkheid en eigen regie zoveel als nodig gestimuleerd en ondersteund wordt.