Bas van de Goor bij infoavond Nijkerk Challenge 2019!

Oud-volleybalprof en Olympisch goud-winnaar Bas van de Goor zal aanwezig zijn op de informatieavond over de Nijkerk Challenge 2019 op 26 maart om 19.00 uur in De Schakel. Bij de introductie zal Bas van de Goor iets vertellen over wat hem motiveerde om in 2014 samen met het gezondheidscentrum de Challenge te starten. Aanmelden voor deze bijeenkomst kan nog!

Je kunt vaak veel meer dan je denkt, samen wandelen is gezond en motiverend, doe mee met de Nijkerk Challenge en ervaar het zelf. Dit is wat de aanwezige zorgverleners, buurt en sportcoaches, ervaren Challengers en Bas van de Goor deze avond duidelijk willen maken. De avond wordt georganiseerd voor volwassenen uit Nijkerk van elke leeftijd die graag actiever willen worden en benieuwd zijn naar wat de Challenge hen kan brengen.

De informatieavond is op dinsdagavond 26 maart 2019 van 19.00 uur tot ongeveer 20.45 uur in De Schakel, Oranjelaan 10 in Nijkerk. Mail uw naam en telefoonnummer naar receptie@denijeveste.nlof receptie@gc-corlaer.nl of geef u op bij de receptie in de hal van gezondheidscentrum Corlaer of De Nije Veste.

De Nijkerk Challenge wordt in 2019 voor de zesde keer georganiseerd, dit jaar door de Gezondheidscentra Nijkerk en Nijkerk Sportief en Gezond. De doelgroep is verbreed en er zijn nu meer – ook kortere – afstanden te kiezen. Deelnemers aan de Challenge hoeven geen ervaring te hebben met wandelen of sporten. Meer informatie: www.gc-nijkerk.nl/nijkerk-challenge-2019